Geonet
Visuele & grafische identiteit die natuur en techniek verbindt
Whyzzle ontwierp een nieuw logo en social media huisstijl die GEONET’s combinatie van natuursensitiviteit en technische expertise weerspiegelt. Deze nieuwe branding komt terug in drukwerk en digitale visuals waarmee hun vakkennis en betrokkenheid bij duurzame waterprojecten helder wordt gecommuniceerd naar zowel particulieren als professionals.
Klant
Geonet
Sinds
2023
Diensten
Marketing
Branding
Web
Digital
Website en webshop als digitale backbone
Social media die GEONET sterk in de markt zet
De nieuwe hoeveelheid content is samengebracht op een fris, meertalig platform met geïntegreerde webshop. De site maakt inzichtelijk hoe GEONET technische plannen, 3D‑renders, studie en opvolging aanbiedt voor zwemvijvers. Ook producten zoals filtratiemateriaal, onderhoudsproducten en monitoringtools (zoals DANA, BlueConnect en Ondina) zijn via de webshop toegankelijk gemaakt.
In samenwerking met het interne team ontwierp Whyzzle eveneens de sociale mediastrategie, met pakkende visuals, contentformats en sturing op doelgerichte topics zoals werkbegeleiding bij zwemvijverbouw of waterzuivering voor openbare domeinen. Zo versterkt GEONET online haar positie als expert én partner voor projecten die inzetten op helder waterkwaliteit.
Whyzzle zorgde voor een succesvolle digitale transformatie van GEONET: een visueel frisse huisstijl die vertrouwen opbouwt, een gebruiksvriendelijke website inclusief webshop die hun diensten en producten toont, en een sociale mediapresentatie die hun expertise zichtbaar maakt. Zo wordt hun missie, een duurzaam, natuurlijk en gebruiksvriendelijk zwemproject, online krachtig vertaald en vindbaar.




